De belangrijkste stap in jouw praktijk!
Maak dus niet dezelfde (dure en pijnlijke) fout die ik maakte, waardoor ik maar moeiljk uit de startblokken kwam. En leer van mijn fouten en worstelingen. Het is écht één van de dingen waarvan je later denkt… had ik maar eerder geweten hoe ik dit voor mijzelf had kunnen testen én kiezen.
Dat bespaar ik jou graag!
Natuurlijk kun jij zelf nog lekker zelf uit proberen welke doelgroep nu wel of niet voor jou werkt. Beetje verbreden en versmallen en dan maar weer proberen. Maar bedenk eens wat dat je kost aan omzet. En welke versnelling je kunt maken als je dat van mij leert en jij op basis van mijn methodiek een gefundeerde keuze maken. Eén die goed voelt. Daarnaast geef ik je oefeningen zodat jij echt alles van je nieuwe doelgroep tot in zijn vezels gaat begrijpen. Met mijn bewezen tips sta je veel steviger en trek je jouw fijnste klanten heel natuurlijk aan.
Misschien vind je het ook wel eng….
Want je bent bang dat je daardoor omzet misloopt
Of misschien wel dat je werk er saaier door wordt, want juist veel verschillende mensen helpen vind je zo leuk (ik laat zien dat het tegendeel echt waar is)
En het is natuurlijk doodeng als blijkt dat je toch de verkeerde doelgroep gaat kiezen, dus stel je het liever maar wat uit. Of maak je hem stiekem weer wat breder.
Je levert maatwerk, dus ja, je vraagt je steeds ook een beetje af waarom het eigenlijk nodig is. Maar ja, die lage omzet… die herken je wel.
En hoe weet je nu of je doelgroep wel groot genoeg is, zodat je er voldoende omzet uit haalt.
Hoe zou het zijn als jij….
Als je precies weet hoe jouw toekomstige klant denkt, zodat jij met jouw teksten meteen raak schiedt.
Je weet exact waar jouw ideale klant behoefte aan heeft, waardoor hetgeen jij aanbiedt zich bijna als vanzelf verkoopt.
Jij versneld een expert gaat worden in jouw vakgebied bij díe doelgroep.
Waardoor jouw groei versneld met als gevolg: meer klanten in minder tijd.
En misschien wel het allerbelangrijkste; je mag werken met de mensen die je het beste en het allerliefste helpt!
Herken je deze worsteling? Kom dan in actie en verander het.
Met mijn stappenplan helpt jouw aan een goed gefundeerde keuze. Niet alleen goed voelt, maar waarbij jij ook precies weet hoe je het vervolgens in de praktijk brengt.
Kies en jij wordt gekozen. Echt het werkt zo, anders blijf je maar ploeteren en je afvragen hoe het moet.
Het kiezen van een duidelijk omlijnde doelgroep (ook wel niche genoemd) is één van de belangrijkste stappen op weg naar een bloeiende praktijk. Want als jouw doelgroep te breed is, dan spreek je op het ene moment iemand aan, maar verlies je die weer op het andere moment. Het voelt als water naar de zee dragen. Je krijgt de continue stroom van cliënten daardoor maar moeilijk op gang. Ik denk dat je dat stroeve gevoel best wel herkent. En dan kan het dus zitten in dit belangrijke keuzemoment.
In deze workshop leid ik je stap voor stap door dat keuze proces en heb je jouw doelgroep niet alleen met een goed gevoel gekozen, maar weet je ook hoe je die het makkelijkste kunt raken. Zodat het daarna veel meer gaat stromen.
Waar wacht je nog op?
Hoe lang kan jij je het nog permitteren om maar aan te modderen? En denk eens aan de omzet die jou dat kost?
Stel je die keuze nog even uit, en ga je zelf eerst nog even proberen om het wiel uit te vinden?
Of hou je jouw doelgroep nog lekker breedt omdat dat goed voelt en wacht je af waar het schip strand?
Of ga je ervoor om het in één ochtend met mijn hulp en deskundigheid te doen? Waarin we samen via een duidelijk stappen plan met onderbouwde uitleg voor jou een perfecte uitgangspositie creëren voor de (verdere) groei van jouw praktijk. Voor slechts € 127, = . O ja, om te vieren dat je aan het einde van de workshop een belangrijke stap hebt gemaakt, zit er ook een lunch bij in.
Dit zeggen mijn klanten
‘Sinds ik een duidelijke doelgroep heb, maakt mijn hart iedere keer een sprongetje als een nieuwe klant zich aanmeldt. Het is zo fijn om juist voor dit soort mensen te werken. En ik moet toegeven, het helpt echt als je met die ideale klant in gedachten je teksten schrijft. Het gaat allemaal zoveel makkelijkr ‘. Karen – Sport- en beweegtherapeut
‘De stappenplanne zijn zo fijn en helpen je echt. Ook voor de langere termijn om nog eens op terug te vallen. Maar ook jouw praktijkvoorbeelden vond ik zo verhelderend. Dank je wel Ingrid‘ Gert – Massage en coachingspraktijk
‘Ik ben eerst begonnen bij Ingrid met het bepalen van mijn doelgroep. Ik vond dat zo moeilijk en ook wel vervelend om te doen. Maar het voelt nu zo goed. Inmiddels heb ik een vervolg traject bij Ingrid lopen, want het smaakte ook direct naar meer’ Marinka – Orthomoniculair voedingstherapeut
Dit krijg je:
Tijdens deze workshop, krijg jij:
- Veel indidividuele aandacht en leer je van elkaar. Er is dus alle ruimte voor jouw vragen. Want ik werk met kleine groepen, dus dat betekent ook: VOL = VOL
- Een werkboek met praktijkoefeningen die een blauwdruk vormen tot het succesvol kiezen en definiëren van jouw ideale doelgroep. Hij of zij komt als het ware dagelijks op jouw pad en jouw praktijk binnenlopen na deze training. Dat maakt jouw werk zoveel leuker en jouw marketing zoveel makkelijker!
- En natuurlijk deel ik veel praktijkvoorbeelden en praktische tips. Maar ook waardevolle do’s en don’ts.
- Een heerlijke lunch als afsluiting waarin we kunnen napraten en jij mij nog van alles mag vragen.
- En deze training bevat bovendien een waardevolle bonus…..
De vraag voor jou is dus; Hoe ga je groeien met jouw praktijk zonder deze kennis?
Neem dus vandaag nog het besluit. En schrijf je in, want er is plek voor maximaal 6 personen.
Jouw investering: € 127,= ex BTW
Datum:
Woensdag 8 maart van 9:30 – 13:30 inclusief lunch.
Locatie:
Aplhen aan de Rijn (goed bereikbaar per OV en gratis parkeren)