Sorry, deze workshop is uitverkocht
Meer resultaat met e-mail marketing
Hoe je op een fijne en effectieve manier veel meer cliënten krijgt
Heb je regelmatig het gevoel dat je wel héél veel op social media moet doen om klanten te krijgen? Of sterker nog: merk je na al jouw inspanning nog maar weinig effect?
Doe je af en toe al iets met e-mails, maar weet je niet goed hoe je van daaruit een relatie opbouwt, zonder dat het ‘pusherig’ voelt?
Wil je eigenlijk ook wel een keer aan de gang met zo’n mailfunnel, maar weet je nog onvoldoende hoe je die effectief en authentiek opzet?
Nog steeds het meest effectieve marketinginstrument
Social media is for reach, e-mail for conversion
Een uitspraak die klopt als een bus. Met social media bereik je best veel mensen, maar ze komen in actie door e-mail marketing.
Als jij deze manier van marketing nog niet inzet, of de fijne kneepjes daarvan niet kent, is dát wellicht een belangrijke reden waarom je nog niet voldoende groeit. Want uit eigen ervaring kan ik ook bevestigen dat mijn meeste verkoop vanuit e-mail marketing komt. Maar het duurde (helaas) wel even voordat ik dat ontdekte.
En natuurlijk is het ook belangrijk om te weten hoe je e-mail marketing goed combineert met je social media, zodat het elkaar versterkt.
Ik heb daar ook zelf flink veel tests in gedaan en heb daar nu echt de ultieme balans in gevonden. En dat deel ik graag met jou. Zodat je dat niet zelf hoeft uit te vinden.
Want natuurlijk is e-mail marketing best een dingetje … Want je ziet genoeg voorbeelden hoe het niet moet. Waar jij je aan irriteert.
Het is mijn visie dat alles in jouw marketing gericht moet zijn op toegevoegde waarde. Op oprecht willen helpen. En dus moeten jouw e-mails relevant zijn en van waarde voor jouw doelgroep. Want op die manier bouw je een warme verbinding op. En komen mensen wat sneller een stapje jouw kant op.
De manier waarop jij e-mail marketing bedrijft, moet daarom ook goed passen bij jou en jouw doelgroep. Want dan gaat het echt giga goed werken.
Ik heb zelf dan ook zeer weinig uitschrijvingen op mijn e-maillijst en een hoog openingspercentage. Maar belangrijker nog, het levert mij een continue stroom aan klanten op. En dat is ook waarom e-mail marketing nog steeds het bewezen nummer 1 marketinginstrument is.
En wellicht weet jij dat ook, en wil je het ook. Maar zit jij met de volgende vragen:
Hoe vaak moet ik e-mailen zonder dat ik te spammerig word?
Over welke onderwerpen moet ik e-mailen en hoe lang mag zo’n e-mail zijn?
Hoe zorg ik ervoor dat er steeds weer meer mensen op mijn e-maillijst komen te staan?
Wat maakt dat mensen mijn e-mail openen?
Hoe doe ik een aanbod in mijn e-mail, en hoe vaak mag dat?
Na deze online workshop weet je:
Hoe e-mail marketing ook voor jou gaat werken, waardoor jouw verkopen substantieel zullen verhogen.
Welke psychologische tips ervoor zorgen dat mensen fan worden van jouw e-mails.
Welke slimme hacks ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen jouw e-mails ook daadwerkelijk openen én lezen.
Hoe je een warme relatie opbouwt en gevarieerd jouw aanbod kunt doen.
En hoe je het slim kunt inpassen in jouw bestaande marketingactiviteiten. Zodat het niet zoveel tijd kost.
Ik heb zelf veel getest met e-mails, dus deel alles met je wat ik daarin heb ontdekt.
Praktische informatie
Voor wie?
Deze workshop is uitermate geschikt voor jou als je nog geen e-mail marketing toepast, maar dat wel wilt gaan doen. Of als je er al mee bezig bent, maar er nog te weinig resultaat uithaalt.
Hoe en wanneer?
Deze workshop duurt 2,5 uur en is online via ZOOM. We gaan met een kleine groep ondernemers aan de gang, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt en vragen kan stellen. Je krijgt ook een paar voorbereidingsopdrachten, zodat je het beste uit deze workshop haalt.
Via ZOOM zien we elkaar en kan ik ook mijn scherm delen, zodat ik veel praktische voorbeelden kan laten zien.
Tevens ontvang je handige formats en tips tijdens en vooral ook na de workshop. Zodat je er echt zelf nog langere tijd verder mee kan.
Jouw investering bedraagt 75,- exclusief btw. Dat heb je dus snel terugverdiend als je dit zeer effectieve marketinginstrument na deze workshop gaat inzetten en de psychologie daarachter helemaal snapt.
Wanneer: vrijdagochtend 25 juni van 9:30 – 12:00 uur via ZOOM, dus lekker online vanuit jouw huis of praktijk.
Mirjam: “Wat een giga effect. Direct al.”
“Ik had een e-maillijst, maar die was slapend. Toch zonde vond ik omdat ik regelmatig hoorde dat je hier meer uit kunt halen. Dus deze workshop kwam als geroepen. En echt waar, na 1 e-mail had ik direct al 2 aanmeldingen. En mijn lijst is helemaal niet groot. Ongelooflijk. Wat heb ik laten liggen. Maar ik ben zo blij dat ik deze techniek nu snap. Echt een kei van een workshop. Er zit zo veel in, ik kan met genoeg ideeën verder.”
Mark: “Ik ben om, dit werkt heel fijn en levert ook resultaat op.”
“Wat heb jij mijn mindset veranderd Ingrid. Zeker als het over e-mailen gaat. Ik zag het zo niet zitten. Maar las vaker bij jou dat het een krachtig middel is. Dus vandaar dat ik deze workshop volgde. En ik merk dat het door jouw aanpak ook echt voor mij werkt. Het lukt veel makkelijker om klanten te krijgen en vooral ook met hen in contact te komen en te blijven. En je gelooft het niet, ik ben het ook nog leuk gaan vinden.”