Dit gaan we doen:
Jouw doelgroep bepalen of aanscherpen.
We gaan aan de slag met het bepalen van jouw doelgroep. Hoe doe je dat? En waar moet je op letten? We brengen het in al zijn facetten in kaart met een aantal gave oefeningen, zodat jij aan het einde van de ochtend ook echt iets hebt staan: jouw doelgroep, met daarbinnen jouw ijkpersoon (ideale klant). Heb je al een doelgroep (of denk je die al vrij goed te hebben), maar toch loopt het nog niet echt soepel in jouw praktijk, dan ga je hier ook zeker veel aan hebben. Want ik kijk met je mee, we toetsen of deze doelgroep lucratief is, waar de triggers zitten en zetten het zo neer dat het daarna wel gaat werken voor je.
Daarnaast brengen we de klantreis nauwkeurig in kaart. Hiermee weet jij voortaan precies waar jij eerder bij jouw doelgroep kan ‘aanhaken’ in jouw marketing. Dat zorgt dat je makkelijker klanten gaat aantrekken.
Nooit meer zonder contentideeën en rake teksten schrijven.
Vanuit die doelgroepkeuze gaan we vervolgens aan de slag om heel veel ideeën voor content te genereren, zodat je het komende half jaar nooit meer zonder inspiratie zit. We gaan dus concreet aan de slag, zodat je ook flink wat stappen verder bent na deze dag. Je leert tevens welke teksten goed werken en welke titels zorgen voor meer impact.
Een plan 2022 voor jouw zichtbaarheid.
Tot slot gaan we aan de slag om jouw zichtbaarheid te vergroten. Zowel online als offline. Want ik weet zeker dat het met de inzichten die je hebt opgedaan over jouw doelgroep, voor scherpere keuzes zorgt in jouw marketing. We werken samen een plan uit om focus aan te brengen en jouw impact te vergroten.