Het ligt niet aan jouw marketing
‘Ik heb het hartstikke druk met social media, ben altijd bezig met mijn zichtbaarheid en krijg ook echt wel leuke reacties’ Hennie zuchtte even. En vervolgde enigszins gefrustreerd; ‘maar ik zie er niets van terug in mijn omzet’.
Oef, dat kwam uit haar tenen. En wat voelde ik met haar mee. Want ik snapte haar gevoel volledig, omdat ik er zelf ook ooit zo bij heb gezeten. Nog geen 3 jaar geleden zelfs.
En misschien herken jij het ook wel :
Al dat gedoe met marketing, en dan ook nog eens weinig resultaat. Daarom deel ik het graag even met je in deze mail.
Want ga er maar aan staan. Heb je eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om actief te worden op sociale media. Post je minimaal 3x per week (want je hebt gehoord dat dát toch wel nodig is). Je deelt volop interessante weetjes, inspirerende berichten, mooie foto’s en dito quotes. Enneh niet alleen op Facebook hé? Nee je zit ook zo nu en dan op Instagram en Linked In. Een hele stap die je ook nog eens aardig wat tijd kost.
Hoe frustrerend dat het je dan toch nauwelijks wat oplevert.
Wat gaat er mis?
Meestal zijn er dan twee dingen aan de hand:
|
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!