Samen werken aan een flinke voorraad RAKE content
Waar: Utrecht
Wanneer? woensdag 20 november
Tijden: 9:30 – 16:00 uur
Nu nog voor het early bird tarief van 67,- (Normaal 127,- euro).
Let op: vol is vol
Wil je de zomer echt lekker doorkomen en daarna weer full speed doorstarten?
Dat kan als jouw marketing lekker doorloopt terwijl jij afwezig bent. Of het gewoon wat rustiger aan wilt doen als het lekker weer is!
Deze dag zorgen we samen dat jij een flinke voorraad krijgt met rake content voor jouw socials en e-mailmarketing.
We gaan deze dag samen aan de slag in een heerlijke omgeving, weg van jouw praktijk. Ik geef je de fijne kneepjes mee van het maken van pakkende content.
En ik zorg voor de nodige druk op de ketel zodat je ook die dag gelijk in actie komt. Ik deel tips, tricks en slimme manieren om je content vorm te geven. Maar dat niet alleen, het is ook fijn om dit samen met gelijk gestemde te doen. Samen weten we zoveel meer! Dus 3 vliegen in 1 klap:
- Een content voorraad voor de hele zomer (ingepland en al).
- Je leert ontzettend veel over pakkende content, die raakt én converteert.
- Terwijl jij je omringt door een gelijkgestemd netwerk.
Ben je erbij?
Bruis van de ideeën en leer je eigen stijl kennen in het maken van content
Ik kan hier natuurlijk een hele ingewikkelde salespagina aan wijden. Maar dat doe ik lekker niet. Want we gaan gewoon samen keihard aan de slag tijdens deze dag.
Zodat jij voor deze zomer een flinke voorraad content hebt voor je sociale media of je e-mail marketing. Hoe fijn is dat? Met daarin gelijk toegepast wat ik je die dag leer.
Wellicht heb je sowieso moeite met het schrijven van pakkende content. Dan zit je hier meer dan goed. Want ik zet je aan het werk met gerichte opdrachten, tips en tricks. Je hebt hier dus niet alleen déze zomer al veel aan, maar ook daarna zal je veel makkelijker content maken.
Content Creatie Boost: Wat gaan we deze dag doen?
Met de nadruk op DOEN.
We starten om 9:30 uur (inloop vanaf 9:15 uur) en gaan door tot 16:00 uur. Ik zorg voor versnapering en een gezonde lunch.
Natuurlijk neem jij je laptop mee.
We gaan eerst door de 4 belangrijkste thema’s van aansprekende content. Want we zijn er niet om alleen maar te zenden, we willen natuurlijk dat er klanten uit voortkomen. Hoe werkt dat en waar moet je dan rekening mee houden?
Daarna gaan we over op jouw stijl, want weet je al wat bij jou past? Dat mag je ook deze dag ontdekken om er meer uit te halen.
En ja, natuurlijk heb ik een gave oefening om heel snel aan heel veel content te komen.
Dan is het schrijven geblazen. Want dit is niet zo’n dag waar je lekker geïnspireerd weer vertrekt en morgen weer over gaat tot de orde van de dag. Nee, je gaat met bak aan content ideeën, technieken én geschreven berichten naar huis. We gaan ze zelfs direct inplannen. Klaar, af, genieten van rust in je hoofd.
Ik ben de hele dag paraat om je niet alleen op ideeën te brengen maar ook mee te denken.
Nou? Lijkt het je wat. De prijs voor deze dag inclusief lunch en versnaperingen bedraagt 97,- exclusief btw. Maar als early bird betaal jij nú slechts 67,- euro excl btw (let op plekken zijn wel beperkt, 8o% van de kaartjes is al verkocht).
Na deze dag:
Heb je een flinke voorraad aan ideeën én al gemaakte content voor je vakantie.
Weet je hoe je die kunt inplannen, kan jij lekker op vakantie als je marketing doorloopt.
Ontdek je hoe je jouw content slim kunt recyclen, zodat je veel meer profijt haalt uit je werk
Weet je hoe je rake content schrijft, gericht op de 4 fases waar jouw potentiële klant doorheen loopt.
Ontdek je hoe je Chat GPT kunt inzetten om veel sneller content te genereren.
Leer je een paar technieken om nooit meer zonder inspiratie te zitten.
Weet je hoe je jouw titels ‘spot on’ krijgt, zodat mensen direct verder willen lezen.
En natuurlijk leer je ook hoe je uit je content sneller klanten krijgt (want van alleen maar ‘liken’ en niet ‘kopen’ gaat de schoorsteen natuurlijk niet roken).
Sandra: ‘Ik plaats nu veel sneller én gemakkelijker mijn posts’
Monica: ‘Zelfs zonder websites trok ik al veel klanten aan via social media’
Tijn: ‘Tijdens mijn vakantie liepen de aanvragen van nieuwe klanten gewoon door’