Je bent zorg-ondernemer of ZZP-er
Je bent al enige tijd bezig als zorgondernemer of ZZP-er met een zorgpraktijk. Je hebt een prachtige website laten maken (of zelf gemaakt). Je hebt de mooiste beelden uitgezocht, teksten bedacht, je dienstenaanbod uitgeschreven…. maar je trekt nog geen of te weinig klanten. Waar ligt dat dan? Hoofdbrekers krijg je er van. Terwijl het ook herkenbaar is. Want een website is belangrijk middel om in warme verbinding te raken met bezoekers. Om zo klanten aan te trekken. Waarom lukt dat bij de ene website wel en bij de andere dan niet?
Vaak ligt het aan combinatie van verschillende oorzaken:
- Je website functioneert slechts als een plat visitekaartje, maar maakt geen verbinding met de bezoekers
- Je dienstenaanbod is niet concreet genoeg of je biedt juist (te) veel keuzes
- Je website maakt niet of onvoldoende expliciet waarin jij je onderscheid
- Je beelden en taal spreken onvoldoende aan, of komen niet overeen
- de uitstraling van de website past niet bij jouw andere social media uitingen. Of erger nog; niet bij jou.
- Jouw website zet de bezoeker niet in de actiestand
Meestal zijn de websites die door derden worden gemaakt technisch goed onderbouwd. Maar om een site te maken die past bij jouw zorgonderneming of praktijk én bij jouw profilering. En belangrijker nog: de website moet vooral jouw toekomstige klanten aanspreken. En dat is een ander vak. Laat ik daar nu net verstand van hebben
Het fundament van jouw zichtbaarheid
Je website is ontzettend belangrijk. Vooral omdat nagenoeg iedereen online zoekt en wil vinden. En als jij bezig bent om jezelf meer zichtbaar te maken, is het belangrijk dat je hen dan naar een goede website leidt. Anders is al je inspanning voor niets. Je website moet dus ook goed aansluiten bij de social media kanalen die jij eventueel al inzet.
Een frisse feedback
Soms zie je het ook gewoon niet meer. Logisch: Je hebt ook al zo vaak naar je website gekeken en steeds iets aangepast. Je lijkt wel in cirkeltjes te draaien. Dan kan het enorm helpen als iemand over jouw schouder meekijkt, met een frisse blik. Zodat jouw investering in je website en al jouw acties ook renderen.
Met de websitescan© voor zorgondernemers bekijk ik jouw website op een aantal belangrijke punten die het verschil maken. Ik doe dat in samenhang met jouw online performance. Altijd door de bril van de klant, maar met mijn ervaring in de zorg en als ondernemer. Ik neem je in een videoverslag mee in de gevonden verbeterpunten. Zodat jij dat steeds weer terug kunt luisteren en kijken.
Jouw investering
Ook doe ik, indien relevant, een paar tekstvoorstellen op papier. Zodat jij daarna heel eenvoudig direct verder kunt. Wel zo praktisch en prettig.
Jouw investering voor de websitescan© voor zorgondernemers: € 197,= exclusief BTW.
En o ja: mocht ik weinig tot geen verbeterpunten vinden (soms zijn websites gewoon goed en helpt die bevestiging je ook), dan zie ik dat vrij snel en hoef jij niets te betalen.
Benieuw hoe Bureau Beerse jou kan helpen?
Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.